Oro Toro şi reclamele ce jignesc oamenii

12239610_1121308017887657_7916950858493418361_n

Oro Toro a lansat o campanie de publicitate ce jigneşte oamenii. Poate că au dorit să fie ceva amuzant, însă au greşit formula magică.

Ieri eram în maşină la Piaţa Unirii, Bucureşti. Aşteptam la semafor. Dintr-o dată, văd imaginea de mai sus afişată pe un panou publicitar imens. Text afişat pe panou: “Vegetarieni, până şi mâncarea mea (vita înainte de a fi tăiată) mănâncă mai bine decât voi!” Am crezut că nu văd bine.

Oro Toro afirmă că până şi o vită mânăncă mai bine decât publicul ţintă? Aşa că mai bine să mănânce carne de la ei? Ceva de genul acesta, nu?

Cu o mentalitate de omul peşterilor, cei care au creat reclama au reuşit să jignească nu numai pe cei care sunt vegetarieni, ci întreaga populaţie. Dacă nu avem bani să mâncăm la Oro Toro, atunci suntem vite în ochii lor? Dacă avem bani să mâncăm orice altceva, tot suntem vite în ochii Oro Toro. Dacă mâncăm de la ei, suntem oi, probabil.

Oamenii aceştia merită amendaţi pentru o astfel de reclamă jignitoare. Am găsit AICI şi AICI articole ce blamează această anormalitate cu reclamele Oro Toro. Clar, nu voi cumpăra niciodată un produs vândut de Oro Toro.

Tot ei au lansat o serie de videoclipuri jignitoare şi misogine. Aveţi mai jos un video în care femeia este redusă, în viziunea lor, la stadiul unui obiect. Ce poţi face cu aceasta uneori? Poţi să aşezi o farfurie cu hamburgerul Oro Toro. O reclamă imbecilă, ce primeşte like-uri, chiar de la femei. Cine poate să mai înţeleagă lipsa de cultură?

Poate unii vor spune că sunt reclame geniale, haioase şi că de fapt glumesc. În momentul în care am văzut acel text din imaginea de mai sus, eu nu l-am simţit ca pe o glumă. Trebuie să existe anumite limite, altfel…

Related Post

Leave a Reply

avatar
wpDiscuz